rabbe-ja-luu-3

Koiran elämää

rabbe-ja-luu-1

Nyt on sitten
meikäpoika saavuttanut
neljän kuukauden kunnioitettavan iän
ja
on kaikki rokotukset kunnossa.

rabbe-ja-luu-2Emäntä osti minulle ison luun,
koska
mie niin hirviästkauhiastpal kärsiä sain
ja
bussilla jouduin matkustamaan ”tavallisen rahvaan” joukossa.
rabbe-4

Totta puhuen mie edes huomannut koko rokotusta,
kun
siellä eläinlääkärissä oli niin paljon uusia, mielenkiintoisia tuttavuuksia, 
eikä
se bussimatkakaan edes mikään paha ollut.

 

 

This entry was published on 10.9.2016 at 7:15 am. It’s filed under Hajatelmia, Photography and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

4 thoughts on “Koiran elämää

  1. Taru on said:

    Niin suloinen koiruli!❤

    Liked by 1 henkilö

    • Soma se on, mutta en kyllä yhtään muistanut, miten kovaa hommaa pikkuisen koiranpennun kanssa puuhastelu on. Mutta en minä osaa ilman koiraakaan elää. Romeo nukkui pois alkukesästä, joten en minä kauan ilman koiraa osannut olla.

      Tykkää

      • Taru on said:

        Voih. Näin mä vähän aattelinkin, että on saattanut nyt käydä. Olen pahoillani. ❤️❤️

        Mulla ei koskaan ole ollut koiranpentua, mutta olen kuullut, että voipi vastata ihan ihmisvauva-arkea yöheräilyineen kaikkineen. Huh huh, on siinä varmasti puuhaa!

        Tykkää

        • Kyllä se sellaista yhdenlaista vauva-arkea on ja univaje on tuttu juttu meikäläiselle. Mutta se kasvaa kauhean nopeasti ja oppii koko ajan uutta. Kauhean kilttikin Rabbe on.

          Tykkää

Vastaa

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

