Kanat ruokajonossa 2

Dogs Diary | Anna mun kaikki kestää!

Koiran ajatuksia

Jos
minä olisin vähänkään pikkumaisempi tyyppi, 

niin
voisinpa sanoa, että nyt  kyllä ärsyttäisi suuresti.

Kanat ruokajonossa

Emäntä on jostain minulle käsittämättömästä syystä vieraillut kanalassa
joka
siunattu aamu viimeisen parin viikon aikana.

Neljän viljan puuroa

Eihän siinä muuten mitään,
mutta
kun se syöttää niille kanoille neljän viljan puuroa,
 jota
 kanat suorastaan rakastavat.

Iloinen kana

Ne tepastelevat aterian jälkeen (jota ne muuten oikein jonottavat)
pitkin kanalaa

 kotkottaen onnesta ja ilosta.

Romeo murjottaa
Miten ihminen,
jota
minä kylläkin suuresti kunnioitan, voi olla niin äärettömän tyhmä,

että 
se kuvittelee minulla olevan samanlainen maku ruuan suhteen
kuin
joillakin kanoilla?

Minähän en mitään puuroa syö
ja PISTE.

This entry was published on 15.8.2014 at 5:46 am. It’s filed under Hajatelmia and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

2 thoughts on “Dogs Diary | Anna mun kaikki kestää!

  1. Asiallinen kysymys. Kyllä koira tietää.

    Tykkää

    • Kyllä koira tietää, se on totta – ja ne kaikki ovat erilaisia. Edellinen koira tykkäsi puurosta tosi paljon, Romeota ei voisi vähempää kiinnostaa moinen mössö🙂

      Tykkää

Vastaa

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

