SiiVoUsPäiVä

Tänään oli siivouspäivä.
Kaiken sen mattojen tuuletuksen,
huonekalujen siirtelemisen ja lattioiden pesun
lisäksi
minut imuroitiin pölynimurilla.
En voi sanoa olevani varsinaisesti innostunut, kuten tarkkasilmäisimmmät ehkä voivat aistia.
Suoraan sanottuna minua ottaa päähän,
booooring!
Mielellänihän minä olisin paennut paikalta, mutta mihinkäs sitä nyt koira kotoansa lähtee.
Oikeastaan kaiken muun minä ymmärrän,
mutta en sitä, että
emäntä PUHUU kukille.
Sen mummo on sanonut sille, että kukille pitää PUHUA
ja
tämä aivoton taikina on ottanut sen täysin tosissaan.

Se on tehnyt sitä niin kauan kuin minä muistan. Toisaalta, puhuuhan se minullekin
ja
täytyy myöntää, että kyllä minä sanan sieltä, toisen täältä ymmärränkin.
Lähinnä silloin,
kun
HALUAN ymmärtää.
Kyllä minä esimerkiksi ymmärrän oikein hyvin, kun emäntä kysyy minulta otsa rypyssä,
että
”Missä korvat on?!”.
Mutta ei sitä vaan aina jaksa kuunnella,
koirakaan…

This entry was published on 30.11.2012 at 8:57 am. It’s filed under Hajatelmia and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Vastaa

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

