No voihan peplumi

Jostain syystä muotilehtien selaileminen kiinnostaa minua eniten juuri syksyllä, jolloin viihdyn parhaiten kotosalla villasukat jalassa ja nenä kiinni kirjassa. Syksyllä tuntuu, että on ihan sama minkälainen loimi minulla on niskassani. Kas, kun sitä minun trendikkyyttäni ei kukaan syyspalttoon läpi kuitenkaan näe. Kirjatoukkana en todellakaan ole mikään Social Butterfly.

Muotiartikkeleita tulee kuitenkin selailtua ahkerasti ja poimin sieltä joskus jopa jotain omaan pukeutumiseeni, tämän minun minimaalisen budjettini puitteissa – olen todellinen kirpputorien prinsessa, mitä pukeutumiseen tulee. Kosmetiikkatuotteiden puolelta olen poiminut  tänä syksynä käyttööni BB – voiteen  ja pidän sitä todellisena löytönä. BB – voide häivyttää ihon pieniä virheitä ja sulautuu ihon omaan sävyyn. Mikä parasta, lopputulos näyttää luonnolliselta.

Mutta löytyipä syksyn muodista sellainenkin vaatekappale, josta en ollut ikinä aiemmin kuullutkaan. Se on peplumi. Tämä lantiolle laskeutuva kangaskaistale ”huijaa silmää ja saa vyötärön vaikuttamaan todellista kapeammalta” (Olivia 10/12). Kun vielä sanotaan, että peplumi soveltuu parhaiten leveän päällystäkin alle, niin joudun sanomaan, että kiitos – mutta ei kiitos!

Minä nyt vain en halua näyttää Sopu – teltalta. Pukekoon ylleen ken haluaa, mutta tämä on selvästi hoikkaakin hoikempien ihmisten vaate. Ohessa vielä kuva tästä ihmeykseni aiheesta, peplumista. Poimin kuvan verkkosivulta http://www.vogue.co.uk eli tämä kuva ei ole omani ja tästä maininta hyvän nettietiketin mukaisesti siis. Sieltä voi käydä katselemassa lisää kuvia peplumeista, jos kiinnostuit niistä🙂

This entry was published on 22.9.2012 at 12:04 am. It’s filed under Hajatelmia and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Vastaa

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

